Instellingen oproepbeheer

Instellingen met kader

Oproepdagen

U kunt elke dag van de week activeren of deactiveren als "oproep dag", door per dag JA of NEE te selecteren, de geslecteerde optie is blauw. Als u bij een bepaalde dag "NEE' hebt staan, zal een gebruiker die een nieuwe oproep aanmaakt die op basis van de ingestelde oproepperiode op deze dag uitkomt hiervan een melding krijgen in het oproepscherm.

Aantal dagen oproepperiode

Wanneer u een medisch dossier opent en het dier heeft openstaande oproepen, dan controleert Viva 3 Online hoe ver vooruit de openstaande oproep gepland staat. Als er een oproep al geweest is, of binnen een bepaald aantal dagen gepland staat, wordt de tekst in het tabblad "opr/prij" van het medisch dossier rood. Tevens zal de oproep binnen dit tabblad rood gemarkeerd worden. Het aantal dagen dat vooruit gekeken wordt om dit te controleren is met deze setting in te stellen.

Hoeveel dagen na versturen wordt oproep verwijderd

Als een oproepherinnering verstuurd wordt, kunnen de openstaande oproepen automatisch door Viva 3 Online worden verwijderd, mocht het dier deze oproep niet gebruiken. Hier kunt u instellen hoeveel dagen na het aanmaken van de herinnering de oproepen verwijderd mogen worden.

Oproepen cliënt voor verschillende dieren groeperen

Als een cliënt meerdere dieren heeft, kan het wenselijk zijn om de oproepen van de verschillende dieren te groeperen, zodat de cliënt niet kort achter elkaar met de verschillende dieren hoeft te komen. Als u deze instelling op "JA" zet, zal bij het aanmaken van de oproeplijst gekeken worden of een cliënt voor meerdere dieren een herinnering ontvangt. De datum van de herinneringen worden samengevoegd tot op dezelfde datum, dit wordt de datum die het dichtst mogelijk in de toekomst gepland stond.

Aantal dagen waarbinnen gegroepeerd mag worden

Hier stelt u het aantal dagen in, wat maximaal tussen de oproepen van verschillende dieren van dezelfde cliënt mag zitten. Dit is dus zo als u bij dieren groeperen JA heeft geselecteerd.