E-Mail functie

Zodra u een visitebrief heeft afgesloten (door op "Opslaan" te klikken) dan zal er een rapport van worden gemaakt. Dit rapport zal in de "History" tab worden geplaatst. Deze bezoeksrapporten kunnen te allen tijde opnieuw worden afgedrukt en/of via de mail worden verzonden. Achter elke regel in de "History" tab ziet u een PDF icoontje. Zodra u op het PDF icoontje klikt heeft u de volgende drie opties:

  • Afdrukken
  • Mail
  • Annuleren

 

Mail: Als u op "Mail" klikt zal het volgende scherm weergegeven worden. In dit scherm vult u de ontvangende e-mail adressen in. Standaard zal bij "aan" het email adres ingevuld zijn dat bij de klant in Viva is ingevoerd. Hiernaast heeft u ook de mogelijkheid om de tekst aan te passen die erbij gevoegd wordt.

Mail_Window

Zodra u op verzenden heeft geklikt zal er een melding getoond worden met daarin of het bericht succesvol is verzonden.

 

Voor de instellingen voor dit scherm verwijs ik u naar het hoofdstuk "Bezoekrapport Instellingen".