Patiëntenkaart instellingen

De patiëntenkaart bestaat uit twee tabbladen: algemeen en onderdelen Aan/Uit

Algemeen:

In dit tabblad stelt u algemene dingen in zoals de titel van het rapport en de titel van de tekst die op de eerste pagina van het rapport komt te staan.
Titel rapport:
Hier kunt u de titel invoeren die bovenaan het rapport komt te staan. Als u geen titel invoert is de titel "patiëntenkaart".
Titel tekst: Dit is de titel van de tekst op de eerste pagina van het rapport.
Tekst: Hier kunt u een introductie tekst invoeren welke op de eerste pagina van het rapport komt te staan. Het is bij dit veld ook mogelijk om gebruik te maken van de voor gedefinieerde teksten. Voor uitleg hierover klikt u hier

Onderdelen Aan/Uit

In dit tabblad ziet u alle verschillende onderdelen die toegevoegd kunnen worden aan een medisch dossier. Met de verschillende knoppen kunt u ieder onderdeel afzonderlijk instellen. Wanneer u een vinkje voor één van de weergegeven opties heeft geplaatst, betekent dit dat het onderdeel actief is. Dit wil zeggen dat het onderdeel wordt weergegeven en/of op een nieuwe pagina geplaatst wordt.
Zichtbaar Ja/Nee: Met de knop die zich in deze kolom bevindt kunt u elk afzonderlijk onderdeel in het rapport tonen of juist verbergen.
Nieuwe pagina Ja/Nee: Deze knop zorgt ervoor dat het onderdeel op een nieuwe pagina geplaatst wordt. Het plaatsen van onderdelen op een nieuwe pagina, zorgt voor een betere leesbaarheid van het document.
Alternatieve naam: Op deze plek kunt u elk onderdeel een andere naam geven. Als er in een veld een tekst is ingevuld, wordt deze direct getoond in het rapport.
Digitale handtekening: Als u deze knop op actief zet, wordt de handtekening die u heeft ingesteld in de gebruikers instellingen getoond.
Prijzen verbergen: Met deze knop kunt u de prijzen van de producten verbergen op de patiëntenkaart die u door stuurt.
Dupliceer Off-label Verklaring: Deze instelling maakt het printen van een extra verklaring mogelijk.

Wanneer u alles heeft ingesteld klikt u op opslaan.