Patiëntenkaart instellingen
De patiëntenkaart bestaat uit twee tabbladen: algemeen en
onderdelen Aan/Uit
Algemeen:
In dit tabblad stelt u algemene dingen in zoals de titel van het
rapport en de titel van de tekst die op de eerste pagina van het
rapport komt te staan.
Titel rapport: Hier kunt u de titel invoeren die bovenaan
het rapport komt te staan. Als u geen titel invoert is de titel
"patiëntenkaart".
Titel tekst: Dit is de titel van de tekst op de
eerste pagina van het rapport.
Tekst: Hier kunt u een introductie tekst invoeren
welke op de eerste pagina van het rapport komt te staan. Het is bij
dit veld ook mogelijk om gebruik te maken van de voor gedefinieerde
teksten. Voor uitleg hierover klikt u hier
Onderdelen Aan/Uit
In dit tabblad ziet u alle verschillende onderdelen die
toegevoegd kunnen worden aan een medisch dossier. Met de
verschillende knoppen kunt u ieder onderdeel afzonderlijk
instellen. Wanneer u een vinkje voor één van de weergegeven opties
heeft geplaatst, betekent dit dat het onderdeel actief is. Dit wil
zeggen dat het onderdeel wordt weergegeven en/of op een nieuwe
pagina geplaatst wordt.
Zichtbaar Ja/Nee: Met de knop die zich in deze
kolom bevindt kunt u elk afzonderlijk onderdeel in het rapport
tonen of juist verbergen.
Nieuwe pagina Ja/Nee: Deze knop zorgt ervoor dat
het onderdeel op een nieuwe pagina geplaatst wordt. Het plaatsen
van onderdelen op een nieuwe pagina, zorgt voor een betere
leesbaarheid van het document.
Alternatieve naam: Op deze plek kunt u elk
onderdeel een andere naam geven. Als er in een veld een tekst is
ingevuld, wordt deze direct getoond in het rapport.
Digitale handtekening: Als u deze knop op actief
zet, wordt de handtekening die u heeft ingesteld in de gebruikers
instellingen getoond.
Prijzen verbergen: Met deze knop kunt u de
prijzen van de producten verbergen op de patiëntenkaart die u door
stuurt.
Dupliceer Off-label Verklaring: Deze instelling
maakt het printen van een extra verklaring mogelijk.
Wanneer u alles heeft ingesteld klikt u op
opslaan.