Instellingen oproepbeheer
Oproepdagen
U kunt elke dag van de week activeren
of deactiveren als "oproep dag", door per dag JA of NEE te
selecteren, de geslecteerde optie is blauw. Als u bij een bepaalde
dag "NEE' hebt staan, zal een gebruiker die een nieuwe oproep
aanmaakt die op basis van de ingestelde oproepperiode op deze dag
uitkomt hiervan een melding krijgen in het oproepscherm.
Aantal dagen
oproepperiode
Wanneer u een medisch dossier opent en
het dier heeft openstaande oproepen, dan controleert Viva 3 Online
hoe ver vooruit de openstaande oproep gepland staat. Als er een
oproep al geweest is, of binnen een bepaald aantal dagen gepland
staat, wordt de tekst in het tabblad "opr/prij" van het medisch
dossier rood. Tevens zal de oproep binnen dit tabblad rood
gemarkeerd worden. Het aantal dagen dat vooruit gekeken wordt om
dit te controleren is met deze setting in te stellen.
Hoeveel dagen na versturen
wordt oproep verwijderd
Als een oproepherinnering verstuurd
wordt, kunnen de openstaande oproepen automatisch door Viva 3
Online worden verwijderd, mocht het dier deze oproep niet
gebruiken. Hier kunt u instellen hoeveel dagen na het aanmaken van
de herinnering de oproepen verwijderd mogen worden.
Oproepen cliënt voor verschillende dieren
groeperen
Als een cliënt meerdere dieren heeft, kan het wenselijk zijn om
de oproepen van de verschillende dieren te groeperen, zodat de
cliënt niet kort achter elkaar met de verschillende dieren hoeft te
komen. Als u deze instelling op "JA" zet, zal bij het aanmaken van
de oproeplijst gekeken worden of een cliënt voor meerdere dieren
een herinnering ontvangt. De datum van de herinneringen worden
samengevoegd tot op dezelfde datum, dit wordt de datum die het
dichtst mogelijk in de toekomst gepland stond.
Aantal dagen waarbinnen gegroepeerd mag
worden
Hier stelt u het aantal dagen in, wat maximaal tussen de
oproepen van verschillende dieren van dezelfde cliënt mag zitten.
Dit is dus zo als u bij dieren groeperen JA heeft geselecteerd.