E-Mail functie
Zodra u een visitebrief heeft afgesloten (door op "Opslaan" te
klikken) dan zal er een rapport van worden gemaakt. Dit rapport zal
in de "History" tab worden geplaatst. Deze bezoeksrapporten kunnen
te allen tijde opnieuw worden afgedrukt en/of via de mail worden
verzonden. Achter elke regel in de "History" tab ziet u een PDF
icoontje. Zodra u op het PDF icoontje klikt heeft u de volgende
drie opties:
Mail: Als u op "Mail" klikt zal het volgende
scherm weergegeven worden. In dit scherm vult u de ontvangende
e-mail adressen in. Standaard zal bij "aan" het email adres
ingevuld zijn dat bij de klant in Viva is ingevoerd. Hiernaast
heeft u ook de mogelijkheid om de tekst aan te passen die erbij
gevoegd wordt.
Zodra u op verzenden heeft geklikt zal er een melding getoond
worden met daarin of het bericht succesvol is verzonden.
Voor de instellingen voor dit scherm verwijs ik u naar het
hoofdstuk "Bezoekrapport
Instellingen".